10 Nisan 2009

Bu Benim Eserim 2009


Bu Benim Eserim Projesi değerlendirme toplantısı 12 Şubat 2009 Perşembe günü yapıldı. Bu Benim Eserim Projesi değerlendirme toplantısı sonucunda; Edirne İl Merkezi ve 8 İlçeden toplam 51 adet proje katılmış olup, İlköğretim Öğrencilerine yönelik Matematik ve Fen Bilgisi Projesinden 39 tanesi İl Çalışma grubunca onaylanmıştır. 02 Mart 2009 Pazartesi günü İstanbul Avrupa Bölge çalışma grubu tarafından bilim kuruluna gönderilmesi uygun bulunan (onaylanan) 6 İlköğretim Okulumuzun projeleri şunlardır.

23 Mart 2009 tarihinde "Tubitak Avrupa Bilim Kurulu" tarafından bölge sergisine davet edilen 3 projeden 2 si Keşan Ahmet Yenice İlköğretim Okuluna aittir. Kimkorkarmatematikten.com olarak 13-17 Nisan tarihleri arasında İstanbul'daki yarışma heyecanını buradan sizlerle paylaşmaya çalışacağız.

İstanbul Avrupa Bölge Bilim Kurulu Değerlendirme Sonuçlarına Ait Veriler

0 yorum: